Gespecialiseerd in Relatietherapie & Individuele Therapie
Inzicht zonder handeling brengt geen verandering.
Inzicht zonder
handeling brengt geen verandering
Klachtenreglement
Mocht u ontevreden zijn over uw behandeling of een behandelprocedure, meld dan eerst uw klacht aan mij. Ik zal er alles aan doen om de klacht met u op te lossen. Blijf altijd, ook tijdens een eventuele procedure, proberen om er gezamenlijk uit te komen. Lukt het niet om er in mondeling overleg samen uit te komen, dien dan schriftelijk een klacht in bij mij. Noem daarin een termijn van bijvoorbeeld 3 weken, om tot een oplossing te komen. U moet alle correspondentie en facturen goed bewaren.
Als we er samen echt niet uit komen, neem dan contact op met mijn beroepsvereniging (www.viv-nederland.nl). Daar kunt u beroep doen op een klachtenfunctionaris zoals voorgeschreven in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). U kunt uw klacht daar digitaal aanmelden via het klachtenformulier.
zie ook voor informatie over klachtenregelingen: www.camcoop.nl/klachtenregeling/
Tuchtrecht en geschillencommissie:
Vanwege de wet Wkkgz ben ik ook aangesloten bij de geschilleninstantie van de CAM. https://www.degeschillencommissiezorg.nl/over-ons/branches/branches-overzicht/cooperatie-cam/
Ik ben ingeschreven in het Register Beroepsbeoefenaren Complementaire Zorg (RBCZ), met licentienummer 505022R. Via deze koepel wordt het tuchtrecht verzorgt door TCZ www.tcz.nu