Gespecialiseerd in Relatietherapie & Individuele Therapie
Inzicht zonder handeling brengt geen verandering.
Inzicht zonder
handeling brengt geen verandering
Klachtenreglement
- Mocht u ontevreden zijn over uw behandeling of een behandelprocedure, meld dan eerst uw klacht aan mij. Ik zal er alles aan doen om de klacht met u op te lossen.
- Lukt het niet om er in mondeling overleg samen uit te komen, dien dan schriftelijk een klacht in bij mij. Noem daarin een termijn van bijvoorbeeld 3 weken, om tot een oplossing te komen. U moet alle correspondentie en facturen goed bewaren.
- Als we er samen echt niet uit komen, neem dan contact op met mijn beroepsvereniging (www.viv-nederland.nl). Zij brengen je in contact met een onafhankelijke klachtenfunctionaris, zoals voorgeschreven is in de Wkkgz. Deze klachtenfunctionaris zal o.a. de mogelijkheden onderzoeken om tot een oplossing te komen.
- Indien de onafhankelijke klachtenfunctionaris er niet in slaagt te bemiddelen, kun je ervoor kiezen om je klacht voor te leggen aan een geschillencommissie. Kijk op https://www.camcoop.nl/ . Daar vindt je de procedure en verdere informatie, zoals de kosten.
Tuchtrecht en geschillencommissie:
Vanwege de wet Wkkgz ben ik ook aangesloten bij de geschilleninstantie van de CAM. https://www.degeschillencommissiezorg.nl/over-ons/branches/branches-overzicht/cooperatie-cam/
Ik ben ingeschreven in het Register Beroepsbeoefenaren Complementaire Zorg (RBCZ), met licentienummer 505022R. Via deze koepel wordt het tuchtrecht verzorgt door TCZ www.tcz.nu